Nyní můžete jednoduše najít konflikty negativních klíčových slov v nákupních kampaních Microsoft Advertising.

Negativní klíčová slova jsou opravdu stěžejními kousky efektivního spravování nakupovacích kampaní, které pomáhají zajistit to, že správné produkty se budou ukazovat pro ty správné požadavky na vyhledávání. Proces ale může jít stranou od vás. Se směsicí typů shod, negativními klíčovými slovy, které jsou aplikované na specifické kampaně a také seznamy aplikované napříč vícero kampaněmi, může také nastat vrozené blokování.
 
Co je nového.
 
V pondělí Microsoft Advertising zveřjenil nový produkt – hlášení o konfliktech negativních klíčových slov ve svém internetovém uživatelském rozhraní, kde se tímto problémem budete moci zabývat.
Toto hlášení najdete nově pod sekcí Produktové reklamy a hned v záložce Hlášení. Snímek obrazovky výše ukazuje vybrané sloupce ve výchozím nastavení pro hlášení. Sloupec úrovně konfliktů vám ukáže, jestli je konflikt na úrovni účtu, kampaně nebo skupiny reklam. Možná budete chtít přidat nebo odstranit sloupce ve hlášení.
 
A poté, co spustíte opět toto hlášení, mělo by být dostupné to minulé v Historii hlášení, a odtud je můžete rutinně spouštět.
 
Proč by nás to mělo zajímat.
 
K tomu všemu pomáhání s obecnou správou negativních klíčových slov tohle může také patřit mezi užitečné funkce, pokud tedy spravujete produktové katalogy, které se regulérně mění. Možná jste přidali negativní klíčová slova pro produkty, které nebyly prodány na vaší webové stránce, avšak protože byly přidány do katalogu. Tohle vám pomůže identifikovat tyto příležitosti, které jsou právě nyní blokované.
 
Microsoft Advertising již nyní má hlášení o konfliktech negativních klíčových slov pro kampaně vyhledávání. To nám přináší tu samou funkci jako pro nakupování.