Osm způsobů, jak marketéři využívají analýzu hovorů se Salesforce ke zvyšování zisků

Optimalizací marketingového ROI se Salesforce a analýzy hovorů.

Salesforce je světově nejpopulárnější CRM poskytovatel, s více než sto padesáti tisíci uživateli po celém světě. Je používán společnostmi všech velikostí – od malých byznysů s jedním účtem až po velké společnosti s tisíci – ale nedávno viděl tu největší „adopci“ mezi světově největšími značkami, se skoro osmdesáti procenty Fortune 500 společností, které používají CRM.
 
Zatímco SalesForce Sales Cloud je propagován především profesionálním prodejcům, je to také velmi důležitý nástroj pro makretéry. Marketingové týmy používají SalesForce ke změření toho, jak jejich kampaně mohou ovlivnit jejich prodeje, akvizice zákazníků a také zisk. Ale tato data mohou být poněkud zavádějící, pokud zahrnují jenom on-line konverze. Konzumenti volají podnikatelům a společnostem bilionkrát každý den. Tím, že přesunete postřehy a dojmy z těchto hovorů do vašeho CRM dovolí marketérům změřit vaše skutečné ROI, dodat daleko lepší zkušenost a přivést daleko více zákazníků z vašich kampaní.
 
Zkuste si proto zakoupit tuto elektronickou knihu od DialogTech, abyste zjistili více. Navštivte Digital Marketing Depot pro stažení: „Optimalizace ROI Marketingu se Salesforce a analýzou hovorů“.

Osm způsobů, jak marketéři využívají analýzu hovorů se Salesforce ke zvyšování zisků
2 (40%)1